8 Eylül 2012 Cumartesi

Kron XC 500V


            Bu yıl kron modellerine pek kanım kaynamamıştı ama geçen günlerde Kron XC 500' in V frenli modelini deneme fırsatım oldu, bisiklet resimdekinin aynısıydı mat gri-beyaz kadrolu olanı. Bisiklette tamamen shimano altus donanım kullanılmış ve 24 vitesli, maşanın markasını önceki yazımda bilmiyoruz demiştim onu da öğrendim Zoom marka, maşa da peşin olarak 650 TL civarına alınabilen bir bisiklet için gayet yeterli geldi bana Suntour XCM ayarında bir çalışma performansı vardı. Bisiklet genel olarak benim hoşuma gitti vitesler sorunsuz çalışıyordu, frenler de ayarları iyi yapılmışsa problem çıkarması zor ve performansı yeterli. Bisiklet üzerindeki lastiğin dişleri de çok iri olmadığı için asfaltta da akıcı. Bir diğer nokta da bisikletin üzerindeki Vader marka jel destekli sele gayet konforlu :)

            Bisiklet sezonunun yavaş yavaş sona erdiği şu günlerde bisiklet almayı düşünenler 600-700 TL civarında bütçesi olanlar bu bisikleti düşünebilirler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder