22 Eylül 2012 Cumartesi

Biraz bisiklet üzerine...


       Bisikletle gerçek anlamda 2009 yılının bahar aylarında tanıştım, 17 yaşındaydım o zamanlar bisiklet sürmeyi de 2 3 yıl önce bırakmıştım hemen hemen her çocuğun başına geldiği gibi sonra bir gün okuldan samimi olduğum bir arkadaşımla bisikletlerimize binip ormanda turlayalım biraz dedik o günlerde bisiklete bu kadar bağlanacağım aklımın ucundan bile geçmezdi, babama hediye olarak verilen çelik kadrolu bianchi bisikletim vardı o bisiklete bütün yaz bindim ve diğer yıl şuan da kullandığım merida bisikletimi aldım.

      Burak' la her gün ormanda birazcık daha içerilere giriyorduk daha sonra da telefonlarımızla fotoğraflar çekip geri dönüyorduk :) bir süre sonra bizim yaşlarımızda olan sonra da çok samimi olduğumuz arkadaşlarımızla tanıştık onlar bisiklete bizden bir yıl önce başlamışlardı ve bisiklet konusunda tecrübeliydiler onlarla birlikte sürmeye başlayınca bisiklet bizim için çok farklı bir hal aldı arazide performans sürüşüyle onlar sayesinde tanışmıştık. İlk günlerde ne kadar zorlandığımı anlatamam bisiklette böyle bir tempoya hiç alışık değildim çünkü ama çok sevmiştim neredeyse her gün atlayıp bisiklete ormanda öğrendiğim yaklaşık 5 kilometrelik parkurda turlamaya başlamıştım ve bir kaç ay sonra performansımda ciddi bir artış vardı her halde o zamanlar yarışmaya başlasaydım en tepelerde olmasam da elle tutulur sonuçlar elde edebilirdim ama yarışmak hem üniversite sınavı ve ardından da üniversite sebebiyle pek mümkün olmadı :)

    Bisiklet sayesinde onlarca dostum oldu bisiklet beni biraz olsun sosyal biri yaptı, bir çok kişiyle tanışma fırsatım oldu ve hayata bakış açım ciddi ölçüde değişti, bisikletle veya başka şeylerle seyahat hayalleri kurmaya başladım artık düzenli olarak atlas dergisi alıyorum mesela, gerçekten farklı bir insan yarattı bisiklet benden.

     Benim bisiklete başlama hikayem de bu, bu sayfaları pek okuyan yok ama eğer okuyorsanız ve bisiklete hala başlamadıysanız hiç zaman kaybetmeyin derim, donanımına şuna buna takılmayın bisikletinizi alın kafanıza kaskı takın! ve sürmeye başlayın.

     Hadi bu şarkı da benden size hediye :)
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder