24 Eylül 2012 Pazartesi

Disk fren değil mi bu?


      Bisiklete başlayalı 4 yıl oldu ve bu süre içinde de ciddi bir tecrübeye sahip oldum, bu süre içinde de oldukça fazla kişi ile tanıştım bunlardan bazılarıyla bisiklet sürerken aldığım keyif gerçekten çok üst düzeydeyken bazılarıyla yaptığımız muhabbetler beni gerçekten rahatsız ediyor.

      Mesele şu ki; bazılarımız bisiklet sürmekten çok bisikletin donanımına falan daha çok önem veriyor, e kardeşim sürsene sen elindeki bisikletini güzel güzel, ne yapmak istedin de olmadı o bisikletle, tamam bisiklette belli bir donanım eşiğini aşmak gerekiyor ama arka vitesin XT mi yok disk fren değilmiş bu bisiklet muhabbeti ne? Jant freni bisikleti durdurmuyor mu? Arka vitesin XT değil de Alivio olunca vites 2'den 3'e atmıyor mu? Bırakın bisikletinizi 5 gram daha hafifletme sevdanızı çıkın üstüne sürün bisikletinizi, rüzgarın yüzünüze çarpmasının keyfini çıkarın.

      Bakın ben bu canavarla 2 yıl boyunca dağ tepe gezdim 17 kg dan fazlaydı kendisi, FOX maşalı bisikleti olanlar da tozumu yuttu onu da söyleyeyim :)

      Şimdiki bisikletim de bu, bunun da gördüğünüz gibi disk freni falan yok yakın bir zamanda olmayacak da, birileri hediye etmediği sürece :) ama gördüğünüz gibi çamur deryasından anlının akıyla çıkmış :)


    Sallamayın vitesini amortisörünü atlayın gezin dağ bayır, yollar sizin onu iyi kullanın :)


bu şarkı da bu yazım için hediye olsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder