20 Ocak 2013 Pazar

Çamur Deryasında Bir Gezinti...


       
            Finaller bittiği gibi geldim İstanbul'a okul dönemi oldukça sıkıcı geçmişti çünkü son bir aydır sadece sınavlara çalışıp sosyallik adına hiçbir şey yapmamak beni çok bunalttı. Yaklaşık olarak 4 aydır hiç bisiklet sürmemiştim haliyle eski kondisyonum uçup gitmişti bugün yokuşlarda çok zorlandım, ciğerlerime ağrı girdi ama çooook güzel bir sürüş oldu.

            Bugün düne göre çok daha güzel bir hava var, güneşli ve sıcaklık 10 derecenin üzerinde kış sürüşü için çok güzel bir gün. Bugün kış sürüşü düşünüldüğünde gayet kalabalık bir grubuz 15 kişinin üzerinde bir katılım var, üç dört yıl önce birkaç kişiden fazla olamazdık, bisiklet kullanımı son zamanlarda ciddi anlamda artıyor.

            Bugün Çekmeköy Alemdağ Ormanında sürüş yaptık, Kaçkar Bisiklet'in önümüzdeki hafta düzenleyeceği dağ bisikleti yarışının parkurunda bir tur attık ve ormanın içinden Alemdağ'a ulaştık, yol boyunca gördüğüm tüm su birikintilerinin içine sürdüm bisikletimi omo reklamlarından etkilendim sanırım :D, yokuşlarda elime aldım yürüdüm, bir inişte çamur yüzünden ön tekerimin kontrolünü kaybedip kaydım son anda bisikletin üstünden atlayıp düşmekten kurtuldum :D iki elimi böyle titanikdeki gibi açıp sürmek de çok güzeldi. Gezinin sonlarına doğru hep beraber bir kahvede oturup kahvaltı yapmamız da çok hoştu, Buradan tüm abilerime teşekkür ederim :) 

           Sonuç olarak bugün çok eğlendim, şuan oldukça yorgunum ama tüm stresimi attım diyebilirim, bu yazıları okuyup da hala bisiklete binmeyenler varsa bir an bile beklemeyin, şuan kış yaza doğru bir bisiklet alırım da demeyin hemen sürmeye başlayın çünkü bisiklet her an her koşulda çok zevkli bir araç onu kullanın :)

           Biraz da fotoğraf paylaşayım, aslında güzel yerlerin fotoğrafını çekemedim anın tadını çıkardım ama artık olduğu kadar :)




                 Bisikletleri çamurlu iken eve sokamayacağımıza göre temizlememiz lazım :D



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder